14.04.2013

17. just give me a reason


♫ Pink feat. Nate Ruess - Just Give Me a Reason

Cześć koty!

Jak zwykle nie mam zbyt wiele czasu ale udało mi się wygospodarować w końcu chwilkę by coś tu skrobnąć. Boże jak ja Ci dziękuję za coś takiego jak wolny weekend. Ciągle tylko w kółko praca, dom, nauka.. Za dwa miesiące egzamin zawodowy a ja jeszcze uzupełniam notatki. To znaczy tylko je przepisuję na czysto bo nie umiem uczyć się ze swoich bazgrołów. Wszystko na ostatnią chwilę - cała ja.. Poprzednie błędy wcale mnie nie uczą. Zawsze sobie powtarzam, że tym razem musi być inaczej a wychodzi jak zwykle. Jestem niereformowalna. 

Kupiłam ostatnio trochę książek na wyprzedaży. Są w mieście takie sklepiki gdzie można kupić książki nawet o 75% taniej. Kupiłam m.in. "Intruza" Stephenie Meyer z 25% upustem. Nie jestem jakąś mega fanką tej pisarki ale zaciekawił mnie opis fabuły oraz fakt, że niedawno wszedł do kin film na podstawie tego utworu. Wczoraj skończyłam czytać bardzo ciekawą pozycję z gatunku literatury faktu - "Popiełuszko. Będziesz ukrzyżowany". Mimo iż jest w niej dużo o polityce, za którą nie przepadam to jednak czytało mi się bardzo szybko i przyjemnie. Zawsze nurtowała mnie sprawa mordu na księdzu Jerzym i ta książka na prawdę wiele wyjaśnia, pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące w ówczesnej Polsce. Teraz poluję jeszcze na trylogię "Igrzysk Śmierci" i pozycji o Annie German. W telewizji idzie obecnie serial o niej, który bardzo mnie wciągnął. German miała niesamowity wręcz anielski głos, który ujął mnie od pierwszej chwili gdy usłyszałam jej piosenki. 

A na koniec ikony. Wybaczcie, że znowu kolejna ich porcja ale na prawdę nie mam teraz głowy do czegoś bardziej wytwornego. Cieszę się, że w końcu zaczyna się Wiosna :)

 
 
 

3 komentarze:

  1. Czeeeść!
    Cudowne ikonki! Bardzo mi się podobają, szczególnie ta z Carą :3
    Nigdzie nie znalazłam regulaminu, ani nic, więc... Chcę Cię poinformować, że pobrałam stocki z modelkami. Uratowałaś mi życie, bo mi się postaci nie chce szukać :)
    Ach, ja też poluję na Igrzyska, przyznam szczerze. Szukam chyba w każdym takim "książkowym" second-handzie, jak to mój tata mawia.
    Hm, chyba nic. Powodzenia życzę!
    Saviano/ graficzne-lustro.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, no i ten, drugą paczkę stocków też pobrałam :3

      Usuń
  2. A u mnie Intruz stoi od dobrych kilku miesięcy na półce i jakoś zawsze znajduję coś ciekawszego do czytania i nie mogę zacząć. ;> Swoją drogą, bardzo dziękuję za miłe słowa i na pewno również Cię dodam, kiedy w końcu pouzupełniam wszystko na blogu. (; Śliczne ikony!

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine