2.02.2013

08. nothing scares me anymore

Hej :)

Od wczoraj bardzo poprawił mi się nastrój. Wszystko zaczyna się w końcu układać z pracą w rodzinie. Nie chcę mówić dokładnie o co chodzi bo wiem że póki nie będzie pewne na sto procent to wszystko się może jeszcze zmienić. Jednak bardzo jestem podbudowana nadzieją, że od maja nie będę się więcej martwić o taty pracę. Na dodatek ja i moja mama też znalazłyśmy zatrudnienie. Nie mogłam lepiej trafić. Będę pracować w firmie, w której miałam niedawno praktyki. Strasznie się cieszę. I tak wszystko co zarabiam zasila domowy budżet ale przynajmniej nie umieramy z głodu :) Nie wiem jeszcze na ile jest ta umowa ale od razu się zgodziłam. Na dodatek będę pracować z moją najlepszą kumpelą ze szkoły. Naszym zajęciem będzie porządkowanie dokumentów na magazynie. Nie widziałam ile oni mają tych papierów bo segregowałyśmy jedynie w archiwum. Szczerze nie mogę się już doczekać. 

Pomimo iż od jakiegoś roku jest ciężko, nigdy nie straciłam nadziei, że to wszystko co złe, w końcu odejdzie w zapomnienie. Czasem miałam małe chwile zwątpienia ale po głębszym zastanowieniu rozpaczanie nic nie da. Płacz jest oznaką słabości, bezsilności a ja już taka nie jestem. Życie mnie nauczyło, że nie można być mięczakiem. Nigdy się nie poddam, choćby się paliło, waliło i nie było wyjścia, to ja je znajdę i dam radę. Trzeba mocno wierzyć a na pewno się uda. Pozytywne nastawienie potrafi zdziałać cuda. 

Na dzisiaj mam dla Was dużą paczkę stocków z dziewczynami, modelkami, gwiazdami. Mam nadzieję, że przydadzą się do Waszej grafiki - tej mniejszej, czy tej większej :) Hasło do paczki znajduje się w Menu : Nawigacja -> Hasła

http://oi46.tinypic.com/zu117t.jpg 
credits : @weheartit @pinterest @photoshootbloger @tumblr

4 komentarze:

  1. Dlatego nigdy, wbrew naleganiom lekarzy itd. nie szczepię się na grypę. Mama się zaszczepiła i to i tak jej nie ustrzegło przed grypą. Mi już przeszło, a ból głowy i złe samopoczucie było wynikiem okropnego ciśnienia.

    Teraz troszkę kombinuję z szablonami, będą często się zmieniać bo odkrywam nowe możliwości i czuję ogromny przypływ weny twórczej jeśli chodzi o szablony ;)
    Pozdrawiam angryahri ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki aby wszystko się u Ciebie poukładało. Nad moją rodziną wisi podobne widmo. U mojej mamy w zakładzie chodzą plotki o likwidacji. Mam nadzieję, że na plotkach się skończy :/ Na razie staram się nie myśleć co to by dla nas oznaczało. Tak jak mówisz, pozytywne nastawienie potrafi zdziałać cuda :)

    Wspominałam już, że bardzo podoba mi się Twój nowy szablon? Zabójcze kolorki!
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w pracy i trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze się ułożyło. I tak jak mówisz, najważniejsze to mieć zawsze być dobrej myśli, mieć nadzieję i przede wszystkim nigdy się nie poddawać!

    Pozdrawiam <3 Oczywiście, pobieram paczkę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To także pobieram. ; ) Jak dobrze pójdzie to może wszystkie dodatki Ci pobiorę. ; )

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine