6.02.2013

09. i hear your heart beat

Hej!
Cały wczorajszy dzień przeleżałam w łóżku. Mam nadzieję, że to nie przemieni się w coś gorszego. Temperatury brak ale czuję, że gardło mam lekko zmienione plus doszedł lekki katar. Na dodatek czuję się bardzo słabo. Wczoraj przespałam jakieś 3/4 doby. Oczywiście od razu odkąd poczułam, że coś się dzieje nie tak ze mną jak powinno, wypiłam theraflu + uderzeniową dawkę witaminy C. Dzisiaj jest troszkę lepiej niż wczoraj bo normalnie dałam radę wstać i się ubrać ale nadal czuję się rozbita. Oby to nie było nic poważniejszego od zwykłego przeziębienia bo jak pisałam ostatnio, znalazłam pracę i bardzo nie chciałabym, żeby choroba mi w niej przeszkodziła. Najbliższe dni spędzę pewnie w towarzystwie proszków, witamin i innych medykamentów. A psik!

Muszę w końcu wziąć się za ogarnięcie bardziej zaawansowanych możliwości CSS'a. Na razie znam podstawowe kody ale chciałabym nauczyć się czegoś 'wytworniejszego'. Nie mam tylko kiedy tego zrobić bo zawsze coś mi przeszkodzi. Ehh. Życie..

Na dzisiaj mam tylko skromne bazy do ikon, gdyż na nic innego nie miałam czasu i chęci. Choroba powoduje u mnie lekki spadek weny twórczej...

 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Kochana, ratujesz mi życie tymi bazami <3 Bardzo, bardzo za nie dziękuję;*

    Mi theraflu bardzo zaczęło szkodzić i od pewnego czasu nie mogę już go brać. Oby Tobie pomogło. Bardzo Ci współczuję :( Mnie takie choroby oszczędzają, za to 'ciało' nawala i mam różne, dziwne dolegliwości. Wysiadają mi wszystkie 'części', choć czuję się dobrze. W najbliższych dniach jestem umówiona do trzech różnych lekarzy, każdy z innej dziedziny :< Szkoda gadać.

    Pozdrawiam Cię serdecznie!;* I życzę szybkiego powrotu do zdrowia;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bazy, kilka już ukradłam i zrobiłam sobie ikonki, które wstawię w którymś z postów :) Oj z tą chorobą to niedobrze! Sama ostatnio zmagam się z bólem migdałków, ale dzięki strepsils mam nadzieję, że szybko mi to minie. Wracaj szybko do zdrowia i powodzenia w pracy!

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine