23.01.2013

06. let it snow, let it snow, let it snow ...

Hej !

Znowu za oknem pada śnieg. Lubię taką białą, śnieżną zimę. Bardzo uspakaja mnie widok spadających z nieba płatków białego puchu - szczególnie wieczorem gdy na ulicach mało się dzieje. Szkoda, że taka aura nie towarzyszyła w minione święta, przeżyłabym je bardziej magicznie. 

Wczoraj i w poniedziałek odsypiałam wszystkie stresy związane ze szkołą. Zaliczyłam sesję perfekcyjnie. Na ostatnim egzaminie wpadł mi nawet celujący. Opłacało się posiedzieć w sobotnie popołudnie te 2-3 godziny w programie księgowym. Poćwiczyłam, poduczyłam się i w niedzielę poszło jak po maśle bo jako pierwsza skończyłam zadanie egzaminacyjne i to bez żadnego błędu. Cieszę się, że to już za mną. Następny zjazd mam dopiero za 3 tygodnie więc teraz mam takie jakby dłuższe ferie. 

Na dzisiaj przygotowałam kilka ikonek. 

   
   

7 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnych wyników! Studiujesz zaocznie czy stacjonarnie? Ja niestety mam jeszcze 3 egzaminy przed sobą, ale wszystko oparte jest w połowie na kazusach, więc sądzę, że nie będzie źle c; Ładny szablon główny a ikonki z pewnością skradnę do następnego postu!

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pomysłowy nagłówek, świetny! Wiesz gram w taką grę LOL i tam jest bardzo podoba bohaterka jak na pierwszym planie twojego nagłówka - od razu przypadł mi do gustu ;)

    Włosy miałam podcinane jakoś 2 tygodnie temu, a już zauważyłam masakryczne wręcz rozdwajanie. Moje włosy to trudny przeciwnik.. muszę z nimi walczyć, a już brak mi sił ;/

    U mnie w mieście jest tragedia, nie widziałam ani jednej odśnieżarki, wszędzie śnieg, błoto pośniegowe i lód na chodnikach przypruszony śniegiem co wiadome powoduje lodowisko. Wgl nie dbają o ludzi. Pozdrawiam angryahri ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gra League of Legens, a bohaterką jest Ashe, też posługuje się łukiem ;)

      Usuń
  3. Piękne ikony, mam ochotę je zjeść, swoją drogą też kocham zimę z śniegiem taką białą i mroźną, a co studiujesz? Mi jeszcze 2 egzaminy zostały do zaliczanie i będę mieć wolne ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,gratuluję wyników, życzyłabym sobie takich, kiedy będę już na studiach!:D
    Fak,t szablon na moim blogu jest cudowny, ale jak już pisałam, nie mojej roboty a Yassmine ;>
    Za to Twój jest nieziemski,bardzo szybko 'ogarnęłaś' CSS.
    Ikony są przecudowne, podkradnę kilka do następnego postu.
    Pozdrawiam serdecznie!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam śnieg, ale tylko za oknem :) No chyba, że nie ma mrozu. Gratuluję wyników z egzaminów <3 Twoje ikony są cudowne, naucz mnie takie robić! Wyjątkowa grafika. Pozdrawiam :) signpoison

    OdpowiedzUsuń
  6. Frigg, cudowne ikony!!! <3 Gratuluję udanej sesji, przede mną jeszcze dwa egzaminy, ale dam radę xD Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine