26.10.2013

35. the pain of december

http://imageshack.us/a/img689/8500/ubc6.png

Avril Lavigne & Chad Kroeger - Let Me Go

Hej !
     W końcu mam czas się odezwać. Z babcią jest już o wiele lepiej. Ma małego wodniaka pod skórą na czole, w miejscu, którym uderzyła głową o chodnik ale nie jest to nic groźnego. W ciągu kilku tygodni powinien się całkowicie wchłonąć. 
     U mnie w sumie nie zmieniło się wiele.. Nadal jestem obładowana nauką. Dzisiaj zajęłam się mapą polityczną świata.. Nawet nie wiedziałam, że mamy na kuli ziemskiej tyle dziwacznych państw i jeszcze dziwaczniejszych ich stolic :) Niektóre nazwy na prawdę łamią język.
     Jedyna nowość w moim życiu to psychoterapia, na którą zaczęłam uczęszczać. Lekarz stwierdził, że mam pewne zaburzenia behawioralne a dokładniej adaptacyjne i powinnam chodzić na spotkania z terapeutą. Na początku będą to sesje indywidualne ale mi zależy aby w końcu wyjść do ludzi więc jeśli będzie okazja to przejdę na psychoterapię grupową. Oczywiście na pierwszej wizycie się poryczałam. Nie miałam wtedy najlepszego dnia a jeszcze na dodatek musiałam opowiadać o kilku przykrych sprawach z mojego życia. Następnym razem wezmę ze sobą dodatkową paczkę chusteczek :) No cóż, taka już jestem - mam za dobre serce i jestem zbyt wrażliwa na te czasy.
     Łapcie ikony.. Na nic kreatywniejszego mnie aktualnie nie stać.

http://imageshack.us/a/img198/235/nmw5.png o9au.png ry6j.png vjo3.png 
its9.png t5dm.png p9va.png a3ov.png 
0b85.png nvcp.png ljqd.png cpq6.png 

8 komentarzy:

  1. Ikony bardzo mi się podobają. Niby proste, jednak mają w sobie dużo uroku. Podoba mi się użyta na nich koloryzacja. Zdecydowanie czwarta kolumna wymiata pod względem wszystkiego.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam :)
    http://pretenditsfine.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne iconki! 1,2 i 7 to zdecydowanie moje faworyty.
    Czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ikonki.
    Miejmy nadzieję, że terapia ci pomoże. :)
    Pozdrawiam, xslaveex.
    /http://trouble-is-coming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj, trzymam za Ciebie kciuki! Jak zawsze z resztą ;*
    Ikonki są prześliczne, ja naprawdę często zastanawiam się, jak Ty je robisz. Mam nadzieję, że kiedyś podzielisz się z nami jakimiś ciekawymi sposobami : ) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To życzę szybkiego powrotu do zdrowia twojej babci :)
    Też się kiedyś tego uczyłam i niektóre faktycznie łamią język xD
    Dasz radę, terapie na pewno pomogą. Ja się nadal nie zastanawiam czy nie iść się zapisać. Bo po śmierci mojej babci krucho ze mną .
    Ikonki śliczne<3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki by nauka dobrze i szła... I powodzenia na psychoterapii :) Na pewno pomoże! Pobrałam sobie tła z 19 notki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Informuję, że pobrałam kilka paczek z różnych postów (nadrabiałam xd) i użyję na brillammente <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    08. nothing scares me anymore - pobrałam stocki;
    10. test my will, test my heart - pobrałam czcionki;
    13. lying is the most fun - stocki;
    14. if i don't survive, none of us will - koloryzacje;
    18. shake it ! - tekstury;
    19. young and beautiful - patterny;
    23. it's summer time - stocki;
    26. the rains of castamere - tutorial z dodatkami;
    27. poisoned minds - koloryzacje;
    28. let the games begin - koloryzacje;
    29. war of the roses - tekstury;
    30. whatever it takes - stocki;
    Pozdrawiam, Lady Spark

    [imperium-grafiki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine