27.09.2013

32. no matter what i do


Linkin Park - Lost in the Echo

Hej !
"Znowu w życiu mi nie wyszło" - chciałoby się zaśpiewać. Moja nowa praca okazała się być totalną porażką. Nie ze względu na samo zajęcie ale przez nieodpowiedzialnych ludzi. Oczywiście na początku słyszałam, że jest możliwość podjęcia dłuższej współpracy ale na tym się skończyło. Duże zamówienia jak szybko się pojawiły, tak też się skończyły no i zaczęła się redukcja umów. A przecież najlepiej pozbyć się ludzi pracujących na umowę zlecenie, tak jak np. ja. Cały tydzień wstawałam o 4.45 rano aby dotrzeć na 6.00 do pracy, pracować na stojąco przez 8 godzin, wracać do domu z bólem nóg i pleców by teraz tego żałować. Przez totalne zmęczenie przez cały tydzień zrobiłam tylko jeden trening i ani na chwilę nie zajrzałam do książek żeby się pouczyć. Jedynym plusem jest fakt, że w końcu dzisiaj porządnie się wyspałam i nie miałam chęci rzucać telefonem o ścianę. No cóż... to był niestety najkrótszy staż pracy w mojej "karierze"... Powysyłałam dzisiaj swoje CV do kilku ofert jednak ta sytuacja trochę mnie przybiła.

Dzisiaj tekstury do ikon, które przygotowałam ponad tydzień temu ale nie miałam chwili by je tu wrzucić. Do następnego ! A ja tymczasem zabieram się za sprzątanie mojego pokoju, które dziwnym trafem całkiem dobrze mnie odstresowywuje.

 
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Co do pracy to w sumie współczuję.
    Ale na pewno znajdziesz inną, może nawet lepszą?
    Bardzo podoba mi się sygnaturka z tego posta.
    A tekstur do ikon zapewne użyję.
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tekstur do ikon. ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. texturki są świetne :)
    Współczuję, ale niestety tak to już u nas w Polsce jest ; /

    OdpowiedzUsuń
  4. biedactwo...szkoda, że z pracą tak wyszło, ale trzymam kciuki byś znalazła lepszą :)
    teksturki są boskie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na stronę http://rockmenowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, no to szkoda Twojego czasu, w którym mogłaś wykonywać inną, lepszą i pewniejszą pracę. No a przede wszystkim tego zmęczenia! Wierzę, że znajdziesz lepszą pracę. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine