25.08.2013

26. the rains of castamere


Skrillex & Damian Marley - Make It Bun Dem

Hej !
Z moim samopoczuciem jest już odrobinkę lepiej. Może jeszcze nie czuję się tak jak sama chciałabym aby to było ale niewielka poprawa to już jakieś światełko w tunelu. Biorę systematycznie leki i staram się nie myśleć o tych wszystkich troskach. Moja siostra wyjechała na tydzień na działkę. Wraca we wtorek i szczerze za nią tęsknie. Jest między nami 5 lat różnicy i czasem się mega kłócimy jak to w rodzeństwie zwykle bywa ale jest mi najbliższą osobą w życiu :) Bez niej niemiłosiernie się nudzę i nie mam z kim pogadać, pożartować, pooglądać seriali i filmów. No ale jeszcze tylko dwa dni i będę mieć ją z powrotem. Nie wiem jak Wy macie ze swoim rodzeństwem ale ja śmiało mogę powiedzieć, że siostra jest moją najlepszą przyjaciółką i nikt nigdy nie będzie w stanie mi jej zastąpić.

Na dzisiaj przygotowałam tutorial na nagłówek. Wcześniej się jakoś przed nimi wzbraniałam ale w sumie to całkiem fajna zabawa tworzyć i przy tym uczyć innych. Mam nadzieję, że komuś się przyda. Paczka do pobrania zawiera potrzebne materiały i plik psd z nagłówkiem. 

Kliknij na miniaturę aby zapoznać się z instrukcją. Wykonano w Photoshopie CS5.
Pobierz paczkę : [ DOWNLOAD ]

4 komentarze:

  1. ja akurat nie mam rodzenstwa :D moja najlepsza przyjaciolka jest sasiadka oraz kuzynka :D
    co do tutoriala to ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski efekt nagłówka :)
    To dobrze, że z twoim samopoczuciem lepiej :) Będę trzymać kciuki i wierzyć, że wszystko się ułoży i wróci dobre samopoczucie :)
    Ja mam siostrę i jestem z nią blisko, ale przyjaciółką jej nazwać nie mogę...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej siostry to przyjaciółką nazwać nie mogę, to jest wredny zgred. Wiecznie zrzędzi i jedyne co mam ochotę zrobić jak ją widzę to trzasnąć ją w dziób. Mam ją na co dzień. Może jakby wyjechała gdzieś na dłużej (bardzo długo) to bym za nią tęskniła.

    Fajnie, że masz oparcie w siostrze. Szczerze, też bym chciała mieć taką osobę. Niestety jak na razie mi się nie poszczęściło.

    Ikonki świetne.
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Z moją młodszą siostrą mam bardzo dobre stosunki, choć nie zawsze tak było. Kiedyś bardzo często się kłóciłyśmy, a teraz żyjemy w zgodzie. Mało tego, jest jedną z moich najlepszych przyjaciółek i bardzo ją kocham. Myślę, że po prostu musiałyśmy dorosnąć do tego :)
    Cieszę się, że samopoczucie już u Ciebie lepsze :*
    Pozdrawiam !

    PS. Mega tutorial!!

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine