22.05.2013

20. listen to your heart



Hej. Planowałam nowy post napisać już kilka dni temu ale grypa żołądkowa pokrzyżowała mi skutecznie moje plany. W niedzielę wróciłam do domu ze szkoły, poszłam na wieczór do kościoła i po powrocie z niego zaczęła się ostra jazda. Nigdy w życiu nie czułam się gorzej i nikomu nie życzę zachorowania na to cholerstwo. Po prostu zewsząd z Ciebie leci.. z góry, z dołu a ty człowieku nie masz nawet siły aby cokolwiek zrobić bo gratisowo do kompletu dostajesz gorączkę minimum 38,5. Całe szczęście, że "jelitówka" trzyma przeważnie 3-4 dni. Dzisiaj już wstałam z łóżka, ogólnie czuję się dobrze ale mój brzuch jeszcze do siebie dochodzi po tym wszystkim. Never again please.

Został mi już niecały miesiąc do egzaminów. Codziennie siedzę w notatkach, książkach, testach i zadaniach praktycznych. Im więcej praktyki i styczności z nauką tym lepiej. Zawsze coś mimowolnie wpadnie w pamięć :) W ostatnim czasie wpadłam też na kolejny pomysł do zrealizowania w swoim życiu. Postanowiłam że spróbuję dostać się za rok na studia dzienne na kierunek finansów i rachunkowości. A tymczasem w maju przyszłego roku zamierzam zdawać maturę rozszerzoną z geografii, angielskiego i może matematyki na podstawie. Wiem, że cel w moim przypadku trudny do osiągnięcia bo to już 6 lat jak nie chodzę do liceum ale nie jest to niewykonalne. Wystarczą chęci i zapał do pracy. Mogłabym iść na zaoczne ale to wiąże się z wydatkiem 4000 zł za rok czyli dwanaście baniek za trzy lata. Jedyne czego żałuję to fakt, że dopiero w wieku 24 lat doszłam do tego się co chcę robić w życiu. No ale lepiej późno niż wcale. Wiem, że na pewno się nie poddam.

A tymczasem paczuszka własnoręcznie wykonanych texturek-napisów do ikon. Dzisiaj też bez żadnego hasła. Miłego pobierania i owocnego tworzenia. Na komentarze odpowiem w najbliższym czasie.



6 komentarzy:

  1. Frigg! Jak dawno mnie tu nie było...
    Informuję, że pobieram paczkę z tej i poprzedniej notki. :3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oesu :< wracaj do zdrowia! :*
    Co do tych etykiet... Jest problem, bo nie wiem, czy one się tam zmieszczą:p Powinny być obok tego menu. Więc...

    #Label1 {width: 76px;padding: 15px 20px 6px 10px;background: #dfd0c4;position:fixed;top:22px;left: 1012px;}#Label1 li a:link, #Label1 li a:visited {position:relative;display:block;
    width: 80px;background: #a57f78;color: #dfd0c4;padding: 10px 3px;text-align:center;margin-top: -9px;text-transform:lowercase;font-weight: normal;transition:all 1.5s;-moz-transition:all 1.5s;-webkit-transition:all 1.5s;-o-transition:all 1.5s;}#Label1 li a:hover {border-radius: 0 !important;
    background: #f4efdd;color: #7b73a1;transition:all 1.5s;-moz-transition:all 1.5s;-webkit-transition:all 1.5s;-o-transition:all 1.5s;box-shadow: inset 90px 0 0 #f4efdd;}

    Tam gdzie pogrubione weź sobie zmień wartości, żeby były obok stron:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Łojojojojoj. Przykro mi, ja powiem szcze czy na złość czy nie na złość w tym roku w ogóle nie choruje, przy czym moja siostra co chwila jest chora :( No cóż, mam nadzieję, że już Ci lepiej i żadne choróbsko nie będzie już Cie niepokoić :)
    Ja dopiero zaczęłam liceum i powiem szczerze zastanawiam się czym by się tu w życiu zająć żeby żadnych specjalnych błędów na starcie nie popełniać ;)
    Życzę także pozytywnego zrealizowania pomysłu i jak człowiek chce to żaden cel czy marzenie nie będzie trudne do spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to możliwe, że dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga? Będę zaglądała częściej.
    Ah... grypa żołądkowa... raz miałam dokładnie tak jak pisałaś, no przyjemne to nie jest ;) Życzę powrotu do zdrowia.
    Ja powinnam już wiedzieć co chcę robić w życiu, a tu nic.
    Pobieram też stock'i z 13 notki i czcionki z 10.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine