11.09.2013

29. war of the roses


Biorę udział w konkursie "ikona jesieni" organizowanym przez Katalog Grafików.

Miley Cyrus - Wrecking Ball

Hej !
Zwariować idzie z tą aurą za oknem. Dociera to do mnie, że wielkimi krokami nadciąga jesień ale mój organizm po prostu wariuje. Przedwczoraj deszcz, wczoraj piękny ciepły dzień a dziś od rana znowu leje. Na te zmiany pogody w nocy po prostu nie mogę spać. Rzucam się jak jakiś paralityk po łóżku z boku na bok, z brzucha na plecy i za nic nie idzie zasnąć. Niech ta pogoda się jakoś unormuje.. jak ma padać niech pada, jak ma być ładnie to niech świeci słońce bo za takie krzyżówki z dnia na dzień to ja bardzo dziękuję.

To już niemal prawie pewne, że będę w maju zdawać maturę. Planuję podejść do rozszerzonego angielskiego, geografii oraz matematyki na podstawie. Wszystko po to aby dostać się na dzienne finanse i rachunkowość i mieć ten papierek magistra. Jutro jadę kupić sobie jakieś materiały pomocnicze do nauki. Wiem, że będzie ciężko ale myślę, że dam radę. Jedyne czego żałuję to to, że tak późno przekonałam się o tym co chcę w życiu robić :) Lepiej późno niż wcale.

Muszę się Wam pochwalić również faktem, że od tygodnia codziennie ćwiczę z Ewą Chodakowską. Każdego dnia włączam sobie inny program treningowy i daję z siebie wszystko. Wczoraj robiłam killera - chyba najcięższy trening ze wszystkich Ewki ale udało mi się wytrwać bez przerw. Pot się lał ze mnie strumieniami ale to sprawiało tylko, że na mojej twarzy pokazywał się wielki banan :) Dzisiaj czas na turbo :) Dzień bez ćwiczeń jest dla mnie niekompletny.

Na dziś mam dla Was kilka dużych tekstur. Klikajcie w miniatury.

 
 


 

3 komentarze:

  1. Teksturki wychodzą ci całkiem ciekawie.
    Może jakieś wezmę.
    Pozdrawiam, xslaveex.
    http://trouble-is-coming.blogspot.com
    http://unfaithful-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrałam tekstury :)
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram tektury, są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine